Dr. Kincses Dániel

Ortopédsebész-traumatológus

László Teréz - Labor szakasszisztens

Milyen problémákkal tud hozzám fordulni?

• Ízületi fájdalom
  • Reumatoid artritisz
  • Porckorongsérv
  • Isiász
  • Csípőizületi gyulladás
  • Térdizületi gyulladás
  • Teniszkönyök
„Fontos számomra az alapos vizsgálat és a pontos diagnózis felállítása. Emellett kiemelt hangsúlyt fektetek a betegek körültekintő tájékoztatására, valamint a mielőbbi felépüléshez vezető út elérésére.”
Dr. Kincses Dániel a Semmelweis Egyetemen szerezte meg az általános orvosi diplomáját, 2014-ben. Már az egyetem alatt szakmai tapasztalatokat gyűjtött Spanyolországban és Németországban. A külföldön töltött időszakban tökéletesítette nyelvtudását, angolul és spanyolul kiválóan beszél. Spanyol-, illetve németországi tartózkodása során különösen fontos volt számára a legkorszerűbb ellátási technikák, valamint a hatékony betegellátási módszerek megismerése és elsajátítása.

A diploma megszerzését követően az ortopédiai-traumatológia szakképzést a Magyar Honvédség Egészségügyi Központ Ortopédsebészeti Osztályán kezdte el, ahol a magánellátás mellett jelenleg is dolgozik. A tanulmányai befejezését követően, 2021-ben szakvizsgát tett, kiválóan megfelelt minősítéssel.

Mindezek mellett fontos szerepet játszik életében a sport, a sportsérülések ellátása, amelyet az MTK futballcsapat orvosaként jelenleg is végez. Általános ortopédiai problémákkal küzdő betegek mellett kiemelten foglalkozik csípő-és térd panaszokkal, különösen a kopásos ízületi betegségekkel, azok konzervatív és műtéti kezelésével (csípő-, térdprotézis beültetés és térdízületi artroszkópia).