Bernáth Tímea

Gyógy- és nyirokmasszőr

Dunaharaszti Magánklinika

Kedd: 8:30 – 15:00

Bernáth Tímea gyógy- és nyirokmasszőr vagyok. Gyógymasszőrként 2011-ben vizsgáztam, a nyirokmasszázst 2 éve végeztem el.

A gyógymasszázs alapja a svédmasszázs. Masszázs technikámmal segíteni tudok a mai általános – elsősorban ülő – életmódunkból fakadó derék-, hát-, nyakfájdalmak enyhítésében, megszűntetésében. Fontos azonban hozzátenni, hogy a masszázs egy passzív terápia, ahol a kötőszövet fellazításában segítünk. Ahhoz viszont, hogy az eredmény tartós és hosszútávú legyen nagyon fontos az aktív terápia (mozgás) is! Masszázs – probléma jellegétől függően – heti, kétheti, de min. havi rendszerességgel mindenkinek ajánlott, mind fizikai, mind szellemi, mind mentális feltöltődés céljából is.

A masszázsok erősségével kapcsolatban azt vallom, hogy meg kell találni azt a középutat, ahol eredményesen tudunk kezelni, ami bizony időnként fájdalommal járhat, viszont a fájdalomszint nem lehet olyan mértékű, ami a vendég tűréshatárán van. Hisz sosem felejtendő el, hogy a vendég a fájdalom kezelésén túl a feltöltődésért is jön hozzánk. És ez a feltöltődés nemcsak fizikailag, hanem lelkileg/mentálisan is értendő. Fontosnak tartom a masszőr és a vendég közötti kölcsönös bizalmat, elfogadást. Szükséges a masszázs közben egy olyan tér megteremtése, ahol a vendégnek egyszerre van lehetősége az ellazulásra, feltöltődésre, gyógyulásra.