Masszázs, Gyógymasszázs Dunaharasztin akár 1 héten belül

Megbízható masszőrt keres? Minőségi masszőr Dunaharasztin

Gyógy Masszázs

A Vendég saját tünetleírása, és ha van az orvosi diagnózisok figyelembe vételével és a kórképek ismeretével együtt történő manuális kezelés. Mozgásszervi problémák, izom, ízületi, és a gerinc elváltozásival foglalkozó, elsősorban lágyszöveti terápia. Fájdalmat és mozgást korlátozó szöveti feszültségek oldása számtalan helyi, és egész testre kiterjedő kezelés, -hatás. A masszázs serkenti a sejtregenerációt, a nyirok, és vérkeringést, valamint nem utolsó sorban nyugtatja az idegrendszert.

Elsődleges ellenjavallatai a gyulladásos állapotok, láz, illetve a daganatos megbetegedések, nagy terjedelmű seb a kezelendő felületen, fertőző bőr, és egyéb fertőző betegségek stb.

Breuss Masszázs

„Porckorong masszázsnak” is szokták nevezni, a Dorn terápia egyik kiegészítő, de önmagában is sokat használt kezelésünk. Lényeg a gerinc mellett lévő stabilizáló izmok,-ínak speciális simító technikákkal való fellazítása, melyet a csigolyák enyhe egymástól való távolítása követ. A művelet során a befeszült izmozat ellazul, a csigolyák kis izületei közti rés nagyobb lesz, és ezáltal a csigolyák közt sok esetben ellapult, dehidratált porckorongokra nehezedő nyomás is enyhül.

Segíti a gerincoszlop fizikai, érzelmi és mentális blokkjainak feloldását.

Ajánlott mindenféle derék és hátfájdalmakkor, porckorong sérv (gerincsérv) kezdődő vagy súlyosabb állapotban, akut (lángoló, heveny) szakaszban, és krónikus (régi, idült) szakaszban is.

Ellenjavallata, az általános ellen javallaton kívül, szinte nincs. A kezelés feszültséget oldó olajjal történik.

Trigger pont terápia

Célzott nyomó ingeren alapuló kis fájdalommal járó, de rendkívül hatékony kezelés. A sérült, rövidült vagy kevésbé aktív izmokban ú.n. trigger pontok alakulnak ki, ahol az izom összehúzódó sejtjei „kiengedésre” képtelenek lesznek, egy jól érezhető kis csomót alkotva az izomban. Az ezekre megfelelő helyen, ideig, és erővel kifejtett nyomás mintegy újraindítja az izmot, visszaállítva annak megfelelő keringését, és eredeti működését.

Sok esetben a masszázst kizáró állapotoknál is alkalmazható terápia.

Ízületi kimozgatás

Az izületet körülvevő izmok, és a szalag rendszer fellazítására szolgáló egyedülálló technikák. Segítségükkel, kisebb- nagyobb izületi repozíció („helyre rakás”) is létrehozható. Nyugalmat árasztó, határozott technikák, nem hirtelenek és nem agresszívak. Nevezhetőek „lágy csontkovácsolásnak”,. A kezelés során elsődlegesen a szalagokat, izmokat nyújtjuk különféle manuális technikákkal, amiket az ellazulások által visszaengedik a féloldalas terhelés által kimozdult izületet (sok esetben az elbillent csípőt) a helyére. Így hosszabb távon adhat ez a terápia megoldást az adott problémára, és annak következményeire is.

A masszázs kezelések sok esetben elengedhetetlen része, alkalmazásukat természetesen csak megfelelő kikérdezés és diagnózis fellálítása után javasoljuk.

Ellenjavallata megegyezik a masszázséval.

Craniomandibuláris Diszfunkciók terápiája

Rágóízület működési zavarainak terápiája Craniomandibuláris Diszfunkciók terápiája – Temporomandibuláris Terápia (TMT-CMD)

Panaszok, amelyek utalhatnak a rágóízület problémájára (néhány példa):

• gyakori éjszakai fogcsikorgatás a rágóizmok tónusának fokozódásához vezet, amely pedig okozhat erős fejfájást, migrénes rohamokat,
  • gyakori vagy állandó fülzúgás (tinnitus),
  • gerinc görbületeinek saggitalis irányú változásai: fokozott cervicalis és lumbalis lordosis, fokozott thoracalis kyphosis
  • ízületi gyulladás (arthritis)
  • alsó végtag hosszkülönbségének változása
  • stressz
  • baleset
  • hosszú ideig tartó fogászati, szájsebészeti beavatkozások;
  • Fejfájás
  • Szájzár
  • Discus blokád
  • látászavarok
  • Arcfájdalmak
  • nyelvési zavarok

30 perces Masszázs kezelés

7.500 Ft

50 perces Masszázs kezelés

13.000 Ft

Kérjen időpontot Masszázs, Gyógymasszázs kezelésre

Szerda: 14:00 – 19:00

Gyógy-, frissítő és sportmasszőr

Sallai Orsolya

Gyerekkorom óta sportolok-, mozgok-, ezáltal megtapasztaltam saját magamon sok mindent, -és a több, mint 15 éves fő állású masszőz terapeuta praxisomban is-, milyen problémákat okoz a nem megfelelő terhelése a testnek.

Szombat - Vasárnap: rendelés alkalmanként

Hétköznap 8:30 - 18:00 között hívható

Dunaharaszti, Kossuth Lajos u. 91.

vagy a HÉV parkoló felől is megközelíthető

+36 30 6600 - 388

Bejelentkezés H-P: 8:30 - 18:00