Minőségi Cryoterápia Dunaharasztin

A kriotrápia más néven hidegterápia, alacsony hőmérséklet helyi vagy általános alkalmazása az orvosi terápiában és a szépségápolásban egyaránt.

Cryoterápia Dunaharasztin

A localCryo számtalan területen ér el kimagasló eredményeket, kötünk a bőrelváltozások
kezelése, fájdalomcsökkentés, gyulladáscsökkentést stb.

Működési alapelve:

A kezelés alatt az érintett terület extrém magas hőmérsékletnek van kitéve (-160 C fok) ezt Nitrogén párával tudjuk elérni. A kezelni kívánt testrészen a bőrfelület akár 4 fokig is lehűlhet, ez válja ki a kívánt kezeléshez a szükséges folyamatot. Hideg, de száraz, ezért nagyon jól tolerálható, fájdalommentes. A kezelés vége felé
előfordulhat enyhe tűszúrás érzése, viszketés, fokozott bőrpír, mely gyorsan elmúlik.

Cryofacial kezelés 15 perces arcmasszázzsal

Az arcunk bőrét magától értetődő módon kezeljük, de az ember a nyakára és a dekoltázsára általában sokkal kevesebb figyelmet fordít. Pedig a dekoltázs bőre majdnem olyan vékony és finom, hasonlóan sok környezeti hatás éri, és hozzá tartozik a látható bőrterületeink közé. Megérdemli tehát, hogy ápolására külön figyelmet fordítsunk.

Az arcra és nyakra alkalmazott CryoFacial arckezelés csökkenti a pórusméretet, a puffadást, elősegíti a kollagén termelést és egyenletesebb tónusú, feszesebb megjelenést eredményez. Javítja a bőr állapotát, csökkenti a finom vonalakat, ráncokat, frissít, kisimít, élettel tölti fel az arcot.

Sérülések, gyulladások kezelése

Cryoterápia (hidegterápia) használata sérüléselek kezelésére Dunaharasztin

Sérülések, gyulladások kezelése:

A localCryo rendkívül hatékony sérülések, gyulladások és régóta fájó testrészek kezelésére. Pikkelysömör, égési sebek, műtét utáni hegek, izomzúzódások kezelése.

A felszínen a hidegterápia csodákat tesz a gyógyulás felgyorsítására. Amikor jéggel kezelik az izmokat, a hideg szűkíti a véredényeket, csökkenti a véráramlást a területen, fájdalmat, duzzanatot és gyulladáscsökkenést idéz elő.

Fogyás

Cryoterápia (hidegterápia) használata fogyás elérése érdekében Dunaharasztin

A LocalCryo használatával rendkívül hatásos a fogyásra- zsírpárnák vastagságának csökkentésére. Az ilyesfajta kezelés nagy előnye, hogy nem károsítja a bőrt, ideget az ereket, vagy az izmokat. A LocalCryo-val a felesleges zsírréteg lokálisan kezelhető bármely testrészen. A kezelés során a bőrfelület akár 4 fokig lehűlhet, míg az alatta lévő zsír érzékenyebben reagál a hidegre és a zsír szinte szó szerint lefagy, és könnyebben eltávolítható a szervezetből.

LocalCryo kezelés ellenjavallatai

terhesség, magas vérnyomás, szív,- ér rendszeri betegség, szívritmus szabályzó, stent, mélyvénás
trombózis, stroke, ellenőrizetlen rohamok, Raynau-D szindróma, vérzés rendellenességek, friss műtét
az arcon-Cryo facial kezelés.

Első alkalom

• Beleegyező nyilatkozat kitöltése.
  • Tilos használni olajokat, parfümöket, vagy egyéb alkohol tartalmú vegyületeket a kezelendő felületen.
  • Ne masszíroztassa a kezelés előtt legalább 1-2 órával magát.

A kezelés időtartama (10-20 perc)

Hamarosan…

Kérjen időpontot Cryoterápiára Dunaharasztin: